FOLLOWERS

KLIK DISINI

Monday, April 25, 2011

bersiap sedia la dari skrang......

dh terang lagi bersuluh kan....
lbh baik bersiap sedia la..
untuk mengundur kan diri..
cuma menghabiskan sisa2 kerja yg hada jer..
maybe rezeki kami smpi disini...
mgkn peluang2 lain menanti kami selepas ini..
berharap dgn rezeki masing2 lepas ni...

dan dipermudahkan segala2 nyer..
untuk urusan selepas ini..
mgkn rezeki kami lepas ni ditempat lain..
berserah pada yg esa..

nunu plak..
time2 mcm tu kena cuti panjang..
cuti bersalin..
kasi sihat tubuh badan dulun..
baru la leh urus kan apa yg perlu dibuat...
lepas dh sihat...
jd nyer tuk beberapa bln akan dtg ni..
kena ikat perut dulu la..
siap2 kan simpanan tuk 3bulan kedepan...
mudah2an...
perancangan....?
hurm..
insyaAllah bole kot...

bile keadaan nunu dh sihat...
lepas dlm pantang nnti..
walaupun hubby pun kerja..
tp jgn bergantung harap sgt duit suami skrang ni..
sbb perancangan byk yg perlu di buat..
walaupun x berapa byk pun..
persiapan nk ada umah sendiri...
duit nk kena kumpul sama2...

setakat duit belanja..
mmg bole sgt harap kan hubby..
tp takat tu jer la..
x leh lebih2..
ngam2 budget..

jd nyer..
kena la cr jugak inisiatif yg x berapa nk nmpk...
cuma semangat nk kena kuat la...
dh x leh goyang2 kaki....

setiap dugaan x sama dgn org lain...
mgkn rezeki x sama...
ada hikmah kenapa perlu berlaku sebegini...
dari segi mental n fizikal nk kena kuat....

No comments:

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers