FOLLOWERS

KLIK DISINI

Tuesday, January 5, 2010

SPORT CEK !!!!!!!

pepagi buta buat aku bengang jer.......
mana tak nyer...
n muka mamai2...
dh ada org dtg buat sport cek dtg umah aku - laki bini....
nk tgk dh bgn pagi ker belum...
dh buat sarapan tuk laki ker belum..
umah macam tongkang pecah ker x????
pastu nk cari punca sound aku..[peluang nk sound2 aku lagi]
PEMALAS.. X RETI URUSKAN RUMAHTANGGA...

mcm tue????
gile ker apa...
apa punyer spesis daaa...
masalah betul...
igtkan dh selesai..
rupenyer2 x jugak...
lagi cari penyakit..
nk sport cek kami laki bini
kt umah sewa lakk...
pepagi buta.. [cukup2 la dengan apa yg derang dh buat kt aku sebelum nie...]
saper x hangin mcm nie...
kalo dh bagus sgt x per..
lbh kurang..
mcm budak2 pulak buat aku..
igt aku ni apa.......!!!

3 comments:

imma`jamal said...

too much lor....
sabar nu... awak tgh mengandung. jgn marah² kat org tu.. nnt muke sejibik ikut muke org yg nu x suke tu. sbr tau... dugaan utk nu. wat xtau je..

imma`jamal said...

*muke anak

Anonymous said...

sabar byk2..biasa a tu....anggap je macam langau2...

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers