KLIK DISINI

Wednesday, January 6, 2010

tanya la dulu.....

entry kt atas tue membuatkan nunu lama2 jadi bengang lak n org yg bertanya...
tapi terus buat keputusan untuk kehidupan nunu...
apala masalah nyer dengan manusia2 diluar yg sibuk nk jaga kehidupan aku..

adoi...
satu2 masalah dtg....
mmg la pada nunu mende belum ado lagi...
sibuk2 lak terus bg keputusan kt aku nie..
mmg la geram...
suka la kan nk kasi anak aku ni kt saper [walaupun lum kuar lagi... huhuuh]
jgn la memandai2 laks suh kasi kt dia nk jaga...
katanyer ~ biar mak n mertua aku x berebut... [suka aku la kan derang nk berebut cucu derang ker apa...... ada aku kesah ker????]

ewah2x...
leh plak n ayat manis nyer lagi, x kisah nk bg upah berapa2...
ha', x kose aku la....[dlm hati nie asik merungut arrrrr...]
cuma senyum jer la kan bile dia ckp mcm tue...
x suka la org bg keputusan kt aku..
geram jer rasanyer...
patut arr beria2 dtg ofis..
semata2 nk ckp mende itu...
idok ler kawan..
beria2 sgt nk jaga anak aku..

sorry!!!
umah n ofis aku x jauh mana pun...
dr anto umah dia, baik anto umah mak aku...
puas hati...
biar mak aku jaga cucu dia sendiri...
bkn ada budak kecik pun kt umah tue....
x suka arr..... [org mcm tue bg keputusan sendiri, tanya... tp dh bg keputusan, igt aku suka apa!]
geram2...! baik kasi upah kt mak aku jer....
minggu ni bikin aku pening kepala jer.......
tension tul...

nunu dh aturkan semuanyer..
saper nk jaga anak nunu...
kalo bole mmg x mo org lain jaga...
lbh baik bg mak sendiri yg jaga...
mmg x percaya org lain jaga..
skrang ni mcm2 kes...[walaupun kdg2 org tu kiter percaya......]
seriua rasanyer nk kasi org jaga....

No comments:

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers