FOLLOWERS

KLIK DISINI

Wednesday, May 21, 2014

KONVO UITM SHAH ALAM

 Ahad, 18 Mei 2014
Tempat di Uitm Shah Alam...
Adat Istiadat Konvokesyen UITM kali ke 80....
bersama Adinda Nurul Salma Arinah Binti Ahmad...

 **** bergambar bersama adinda Uncle Pa - panggilan dari Qaisara & Qisya
jarang-jarang jumpa sangat..
tapi selalu kena puji secara jujur dan berjemaah dengan anak buah sendiri.....
" Uncle hemsem sgt "
sebut betul2....... hihihi

 ** masa ni dh selesai konvo, tp berkejar2 pulak untuk sesi photographer yang dh di booking...
seronok jugak la masa ni.....
berebut2 dengan orang...
cuaca adalah sgt bagus dan mendung..
renyai2 hujan..
alhamdulillah... anakanda berdua pun tak demam..
risau jugak.....


*** sementara menunggu giliran keluarga kami amik gambar...
sempat lagi bermonopod di pintu masuk..
layan kan jer la...
terima kasih byk2 buat mak teh, nadirah, khairul, ija dan baby khaleeda..
pun dtg sama memeriah suasana.. walau pun cuaca agak cepu cemas la jugak kan...
meriah masa ni...
walau pun gambar tu kabur...
tp cukup tersemat memori indah......

#konvouitmshahalam
#18052014

1 comment:

husna zahidi said...

wahh dean list..tahniah..:)

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers