FOLLOWERS

KLIK DISINI

Monday, June 11, 2012

makan lunch apa erk...???

minggu lepas - ari rabu tghari...
duk pikir-pikir nk mkn lunch apa...
kebetulan plak opis tghari pintu utama tutup..
sbb kerja sorang..
jdnyer pikir nk g mkn kt mana..
kunun-kunun sebelum tu mcm x mo makan la..
diet kunun...
sekali ko...
dh kul 12...
perutnyer dh berbunyik..
kriok...! kriok...!
pedih.....

tok leh jadi ni..
last-last chat n adik...
jom! lunch sesama.....
hihi..
sebenarnyer ikut kan tempat kerja kire dkt la jugak..
sbb dh satu hala nk pergi kedai mkn kt BNO..
sekali lagi di JAITON LAKSA, BNO
situ jer pun pilihan selain kt lepas jambatan BNO..
yg tu byk menu tghari..
tp kali ni nk mkn yg ada byk sgt udang....
angkut adik dlm kul 1.00tghari.....
 
kasi intro pemandangan disekitar depan kedai makan
JAITON LAKSA, BNO

 kami duk last tepi sekali....
leh amik pic mcmni..
kalo duk tgh2...
mmg pakcik kodai tu pikir gilos jer....

 laicikang kurang manis satu!!! - RM 2.00
(merah mak ngah kaler dia.... sib baik x manis mcm sebelum2 ni... kalo x ckp mcm tu... perghh!!
kompom...kompom leh dpt kencing manis...)

 lauk paprik bersama nasi goreng RM 6.00

 ni la dia pakej nasi goreng tadi...

 udang goreng tepung - RM 10.00 harga biasa

order nasi goreng satu jer..
mmg dh kekenyangan sgt sbb byk betul udang goreng tepung dia..
 mmg order pun tuk kongsi berdua..
air kosong sampai 2 kali kami order...
hihihi..
malas nk minum manis-manis..
bdn pun leh thn dgn jaya nyer naik...
hadoi.....

No comments:

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers