FOLLOWERS

KLIK DISINI

Wednesday, April 25, 2012

aku nikah kan dikau............

 perghhh!!!
bkn tuk my hubby yer..
minta maaf laa..
agagagagag..
ni pic sanding kawan hubby..
yg dpt org Lepar Hillir, pahang..
tp ikutkan entry ni dh basi pun..
huhu..
pasal masa bersanding 19 Februari..
baru dpt nk tepek kt blog..
huhuhu..
bkn pa tau...
ni gara-gara semua gambar kt hp hubby...
so, baru nk berkesempatan lor mau tepek...
dah... dah...
jgn nk citer panjang lebau..
nnti citer lemau....
agagagagga..
beberapa keping gambo sepanjang majlis berlangsung..
dan juga majlis ni kire merangkap jatuh ngam-ngam depan laman rumah mertua ai...
 (apa plak kaitan laman umah dgn kenduri kan....?? hihih...
o.k sebelum nk cerita majlis  berlangsung.....
laman umah ni la yg akan dipasang khemah bagai...
dh tuan punyer bdn yg nk kawen adalah umah yg mula-mula sekali...
umah yg belakang nun tukan...
tu la umah mertua..
jd nyer dh berjiran kan...
kami pun sibuk dan menyibuk la masa kenduri kawen...)

 (yg ni plak belah tepi sebelah menyebelah rumah... di laluan belah belakang plak.....
leh ikut celah lorong ni nk masuk pintu belakang tuan rumah... hihihi)

 (meriahkan khemah kenduri kawen nyer.....
ni plak beranda dpn bebetui umah mertua...
mmg khemah tu ngam-ngam soi jer dgn bumbung rumah
bahagian beranda mertua...
mcm ni la lbh kurang suasana nyer masa kami telah disatukan...)

 (ni plak laman dpn tuk tetamu yg hadir masa kenduri kawen ni......)

 (siap ada banner kawen sekali tau... kami dulu x buat.. 
sbb pikir lepas tu nk campak banner ni kt mana???? hihhihi.. x jeles pun.. jgn membazir...)

 (pelamin pengantin.... sgt lawa dan meriah kenduri kawen nyer....)

 (kek pengantin...... mmg bebudak nk main serbu jer kek kawen ni.... 
sib baik sempat nk merasa...)

 (pengantin yg sedang bersanding... tema....?
hurmmm..
khemah warna peach..
baju sanding warna pink belacan....
x kisah la kan..
janji semua cantek-cantek....)

 (org kuat gejubus... my ayah...! yg pakai baju kuning + cap merah, 
org kuat gejubus gak la time ni...
layan duk dapor jer...... agagagag)

 (my mom yg duk ngadap camera hp baju purple + tudung sama warna baju...
bersama-sama org gejubus yg lain time kenduri..
baru lepas siang batang keladi..)

alhamdulillah..
kenduri nyer pun dh selesai...
dan skrang pengantin pompuan sudah mabuk-mabuk...
pening-pening...
alhamdulillah..
bunting pelamin...
hihi....



1 comment:

watyz said...

cantik nye pelamin dia...

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers