KLIK DISINI

Monday, March 21, 2011

mencari kesempurnaan dlm diri......?

sejak akhir2 ni...
aku terasa hati.......
bkn kerana gaji belum masuk ker..
apa ker..
tp ada org mencari kesempurnaan dlm diri aku ni ha......
biasa la kan..
bile sudah hidup berumahtangga..
asam garamnyer....
mmg begini la..
tetapi..
x aku jangkakan...
kesempurnaan dlm diri aku dijaja sana sini..
bkn org lain plak tu.....

itu yg membuatkan aku terasa hati hingga kini..
dan skrang aku amik cara pendekatan..
mendiamkan diri..
malas dh nk borak2 lagi...
seperti sebelum2 ni..
keramahan aku juga ada batas nyer..
tatkala hati aku terluka..

 

2 comments:

sw33tdarling said...

macam tu je laa... tak payah nak baik sangat dengan orang yang macam tu.. baik kita buat hal kita jer..

MaMa QaiSaRa a.k.a nUnU said...

tq sw33tdarling...
tu la....
malas nk pening2 pala dh..
jalan paling baik..
mendiamkan diri...
biar dia rasa gelisah sendiri...
sbb musabab x mau bercakap...

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers