FOLLOWERS

KLIK DISINI

Wednesday, February 2, 2011

sibuk @ menyibuk......

fuh....!
entry mcm nk marah org jer kan...
ekekekeke..

actually..
xde pon nk marah saper2 ler...
ni sebabnyer...
esok adalah kami akan sibuk bergotong-royong
tuk kenduri sepupu kami 
yang akan berlangsung 5 Februari 2011 nnti...
al-maklum la kan kenduri kawen tuk anak bongsu pompuan..
jd nyer dh tentu la kami SIBUK kena bantu..
ekekekek..
bermula dr petang esok sampai mlm - untuk upacara akad nikah
hari jumaat pg - ptg - dh sibuk2 stanby masak tuk org bertandang ptg n malam..
dan kenduri besar nyer ari sabtu...

al-maklum ler..
mama buyung sorang ni bukan takat SIBUK ja..
tapi duk MENYIBUK2 kan diri jer...
ekekekekek..
mana larat nk wat keje pun alasan je erk...
ala.... janji dtg kan..
buat keje x buat keje tu belakang kire..
kasi majlis tu meriah2 jer..
ekekekek..

dh lama pun x jumpa n sedara2 ni kan..
time2 mcm ni ler dpt jumpa pun..
dh memasing sibuk n hal memasing..
waktu2 genting time kenduri mcm ni ler sesuai berjumpa..
kalo x jgn harap.....
byk lagi koje nk buat wei...!

baju pun dh siap2 gosok stanby nk g kenduri sok..
ekekek...
mana sempat nk gosok on the spot..
masa ni ler nk melaram abis...
ekekekek..
(padahal bukan mama buyung ni jd panten..)
saja je nk melawo......!

No comments:

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers