FOLLOWERS

KLIK DISINI

Thursday, February 17, 2011

DuGaan 2011...

pembukaan 2011 pada tahun ni..
byk dugaan yg dtg melanda...
baru nk masuk bulan ke - 2 (Februari)
pelbagai dugaan yang datang..
 x kire la..
  • hal kerja
  • peribadi
  • keluarga
  • sekeliling
 mungkin ada pengajaran dan hikmah yg berlaku...
( berfikiran positif saja ni....)
kalo di pikir2 lebih2..
kusut fikiran..
x selesai jugak masalah..
belajar dr kesilapan sendiri...
mgkn ada mana2 kesilapan lalu yg x nmpk atau terlepas pandang..
( untuk diri sendiri.... leka dgn kesenangan yg ada selama ni..)

memujuk hati yang lara..
nk buat entry kat blog pun xde idea..
jalan sgt2 buntu..
tp dlm masa buntu ....
nunu akan cr buku.
baca...
menjadi pedoman buat diri nunu..

tidak mahu cepat melatah..
hubby pun kata..
sabar la dulu yer..
"kite tgh di uji..."

~ bak kata hubby tu la..
menjadi penguat sehingga ke hari ni....
kalo x..
mmg mula2 tu mmg stress..
tertekan... kepala pusing2..
pening kepala duk pikir masalah2..
huhuhu..
sedih mmg sedih..
bile jd mcm ni..
tp bile dh jd mcm ni..
menjadi kan nunu berfikir panjang..
apa yg perlu nunu buat..
tuk tidak memikirkan sgt..
tp dlm masa yg sama..
cr jalan penyelesaian..
sekiranyer itu tidak ada..
ini tidak cukup..
inisiatif lain...

No comments:

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers