KLIK DISINI

Thursday, January 27, 2011

sejak akhir2 ini....

byk sgt dugaan yg dtg di awal tahun 2011..
byk yg aku belajar tahun ini..
mgkn ada hikmah disebalik pengajaran yg diberikan...
rezeki adalah anugerah dari-Nya..
aku bersyukur dgn apa yg berlaku...
masih diberikan peluang untuk meneruskan hidup
(ayat menyejukkan hati tatkala jiwa nan - lara)

hati terasa nk meletup...
untuk menghadapi segala yg berlaku..
nk menangis..?
rasa nyer dh x leh kuar airmata lagi...
kena tempuh dgn hati yg terbuka...

di sebalik yg berlaku ni..
sesuatu pengajaran yg perlu diambil sbg ikhtibar..
untuk diri aku sendiri..

aku berserah kepada-Mu..
dgn rezeki yg engkau ingin berikan kepada kami...
mudah2an..
dugaan ini memberi kan aku kesedaran dgn nikmat yg telah diberikan...

mungkin aku terlupa sejenak ...
dgn kesusahan org yg lebih ssh dr aku..

No comments:

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers