FOLLOWERS

KLIK DISINI

Wednesday, January 12, 2011

mabuk?

kali ni pregnant sgt hebat!
agak nyer lom nk mabok2 lagi kot....?
atau x mabok langsung kali ni...?
ekekkeke...
alhamdulillah, kalo itu rezeki nunu preggy kali ini..
mudah2an....

berdoa semoga sepanjang kehamilan diberikan
kekuatan diri, kesihatan yg lebih baik..
dan harap dpt la kali ni anak lelaki~
mudah2an..
semua itu adalah ketentuan dari-Nya...
nunu terima dgn hati yg terbuka..

ramai kwn2 yg suka lepak2 n nunu kt opis..
dan juga PM pos pun x tau yg nunu pregnant tuk kali ke-2..
sbb nmpk steady jer..
xde mabuk2..
huhu..
alhamdulillah..
x seteruk yg mula2 pregnant..
setiap org x sama bile pregnant...
ada yg teruk, ada yg x teruk langsung..
rezeki masing2 tuhan bg...

nunu harap kali ni pun..
nk bersalin pun dipermudahkan la segala urusan nyer..
mudah2an..
dgn qaisara yg dh pandai mcm2..
al-maklum skrang dia dh berusia 10 bulan..
tempoh tuk belajar berjalan + nk memahami perlakuan apa yg kite buat dpn dia..
mcm2 gelagat la..
mudah2an semua nyer berjalan lancar seperti yg dirancang..

persiapan baby...?
ermm, kali ni lmbt jugak la nunu buat persiapan tuk baby..
tp igt pakai yg mana ada jer dulu..
yg lama2 dan masih elok lagi..
pakai yg tu jer la kot..
nnti beli gak la yg baru selai dua..
biasa la kan...

dpt org baru ~ tapi xde la semua nk serba-serbi baru..
biasa2 jer..
yg lama pun masih leh dipakai lagi..
jgn membazir.....
ekekekke...
kena gak berjimat cermat..
sbb dh nk tambah 1 lagi ahli baru..

bersyukur sgt2 kali ni mabuk x ada..
mungkin kerana melayan si kecik..
kalo mabuk sgt...
cian lak dia..
x terlayan n mabuk + si kecik...
eekekekk


No comments:

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers