FOLLOWERS

KLIK DISINI

Tuesday, January 4, 2011

2010 vs 2011

2010

* byk rasa nyer pahit dari manis yang nunu tempuhi....
pelbagai rintangaan dugaan tuk meneruskan kehidupan sepanjang tahun 2010 ini...
harap2 tahun baru 2011 ni..
memberi sinar baru dalan kehidupan nunu untuk meneruskan kebahagiaan..
*x tersenarai rasanyer tuk perkara tahun 2010 kali ni..
mood ~ gundah gulana... (ada kalanyer....)
* nk x nk difikirkan pun sebenar nyer x leh juga..
selagi x diselesaikan satu2..

(byk tul kan masalah aku ni... ekekke.. mcm org lain xde masalah plak.....
hurmm.. setiap manusia mmg x lari dr masalah...
cuma cara nk mengatasi masalah tu mcmana....
lama2 kdg2 leh jd biul...
sbb jalan buntu..
kebingungan kan......
--->>> apa aku merepek ni.....? ekekek....)

---------------------------------------------------------------------------------------
2011

* mudah2an tahun baru ini... memberikan inspirasi yang lebih baik...
dan kehidupan yang lebih membahagiakan...
mudah2an.. itu yg nunu harapkan...
tp mengharap adalah tidak baik kan...
sbb kdg2 mengharap ni...
x akan jadi..
jdinyer..
jgn la mengharap...
( bunyik mcm tacink jer kan.. ekekek.... xde la... --->> padahal air mata nk mengalir tu... huhu)

* nunu mengharapkan tahun ni xde la terlalu tension sgt...
--->> nmpk na thn lepas byk sgt masalah... sgt2 byk pun...

* target thn ni...
nunu nk modified iswara tu back to normal seperti sebelum ni..
raggi, tip top, mabeles, seksi...
huhu..
i miss iswara yg dulu..
huhu..
smpi ada org tegur..
napa keta iswara ai tu mcm hampeh..... huhuhuu....

No comments:

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers