FOLLOWERS

KLIK DISINI

Friday, December 10, 2010

sampai bile nk jadi mcm ni!!!!!

aku dh x tau....!
sampi bile aku nk kena hidup mcm ni........?
org duk berebut nk amik anak aku....
nk jaga..
sbb senang nk citer n org..
aku x reti jaga anak..

berebut anak aku...!
kalo aku tau la nk jd mcm ni..
aku x nk mengandung lagi!
sakitnyer hati aku...
x pernah org nk amik tau.....!

duk nk canang kt kg...
kata aku x reti jaga anak...
dia jer reti jaga anak....

aku ni BODOH sgt ker!
kau jer yg pandai..
sampi bile nk buat hidup aku mcm ni..
sampai aku naik giler...
baru ko puas hati...
aku x fhm la..
spesis manusia apa ko!
'
aku betul2 kecewa....
n hubby pun x support!...
duk ikut gak telunjuk org!
aku x fhm..
aku x fhm..
smpi bile....
smpi bile....!

smpi bile aku kena hidup ikut telunjuk org!!!!!!

kalo aku dh ada anak...
bg sokongan tuk aku sendiri didik anak aku....!
bukan duk nk menyusahkan hidup aku..
berebut anak aku....
aku x fhm....

kenapa la semua org bodoh....!

2 comments:

fyna said...

mmm..long cayang~ sbr e...dats word je yg kngah bley bg...kngah nk ckp lebih pown x bley coz kngah x kawen lg...
juz can give u moral support...
bahu kngah sentiase ade..
:(

ko sedih,kngah pown sedih gak..

Anonymous said...

haih, qaisara dah tumbuh gg yea..damia lum lg....

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers