FOLLOWERS

KLIK DISINI

Monday, October 4, 2010

Queensbay MALL, Pulau Pinang


ni la dia tempat yg kami terjah masa g penang
anta mak yong qaisara balik ke Politeknik Seberang Perai ari tu....
saja bwk anak makcik hubby g jalan2...


qaisara + mak yong...
ni la dia org yg kami anta lik PoLi setelah habis cuti beraya.....


kat depan Queensbay Mall.... best.. sbb ada pantai ..
lepak2 jap kt sini..
n anak2 makcik hubby..


menyeberang melalui Jambatan Pulau Pinang...
hehehehhe. best jer lalu kt sini.....
anak2 makcik pun sibuk suh hubby bwk slow2..
sbb derang lum pernah lagi g sana....


ini lah makcik hubby yg nk anta anak dia balik PoLi
bersama2 n anak bongsu dia..


mama + babah Qaisara
ni la pic kami berdua lepas berkahwin + ada anak..
kuikui.. maintain kurus lak hubby nunu ni..
saya jugak yang bagai Pam dengan jaya nyer.. huhu...


ni masa dlm keta nk anta mak yong lik n adik2 dia yang ikut ke sana jugak...
saja bawa derang ikut sekali..
sbb dulu arwah ayah depa ni selalu bwk gi jalan2..
tapi setelah pemergian arwah..
makcik hubby jarang bwk anak2 dia g jalan2..
ni la peluang tuk anak dia g sambil hubby bwk sekali..
(al-fatihah untuk arwah suhaimi)



entry ni ikut kan dh lama...
-19 september 2010, raya yg ke-8-
duk tersepuk dlm hp..
baru ari ni nunu nk upload segala pic dlm notebook ni..
seronok si kecik sorang ni berjalan..
sib baik la x meragam bile kemana2..
cuma satu jer...
si kecik ni x mo duk dlm stoller dh skrang kalo g jalan2...
nk mama dukum....
adoi...
saja la kan..
kasi mama cepat penat biler nk g shopping..
huhu..
last2 mama x beli apa2 pun..
lenguh duk dukum qaisara ....


No comments:

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers