FOLLOWERS

KLIK DISINI

Friday, October 15, 2010

kena keluar....??

minggu ni mcm2 masalah dtg menimpa kami laki bini...
adoi...! betul mencabar mental n fizikal..

hal keta rosak..
dua2 plak tu..
perdana n iswara...
adoi! plak tgh2 bulan mcm ni..
kapak rasanyer..
o.k la.. hal tu masih leh gagah lagi la..

plak2 2 hari lepas dpt call dr tuan rumah yang kami duk sewa...
suh keluar ujung bulan ni..
lagi arr kami laki bini tercengang..
tuan rumah adalah cina..
kami dh duk hampir 3 thn menyewa kt rumah tu..
gara2 adik ipar dia masuk campur nk kan rumah tu..
ini bukan kes pertama kali..
tp dh berkali2 pun dengan penyewa yang sebelum ni..
tp bukan kami..

x ke giler kami dibuat nyer...
suh kami keluar ujung bulan...
hubby ckp arr n tuan rumah...
" lu gila ka kakak....... suh ujung bulan ni keluar....? mana saya mau letak anak bini tido???"
bengang arrr kan laki aku...
tiba2 hal rumah plak..
lagi la kami laki bini runsing...
laki aku tanya x pa la kakak...
kalo mcm tu sewa rumah pun kasi naik la..
dia x mo..
last2 x per la dia kata esok --->> smlm punyer kes..
nnti sy call balik..

apa lagi x keruan arr dibuat nyer..
ni dh baper ari bulan..... dh masuk tgh2 bulan..
bile masa nk cr rumah...
last2 smlm nunu terus x masuk keje duk cr rumah sewa..
ye la... kalo dia dh suh keluar dr rumah tu..
bukan rumah kami pun..

dr pagi smpi tghari mencari...
x jmpa2... jenuh kami laki bini cr..
mana ada umah sewa kosong skrang ni..
adoi.. berdenyut2 pala aku di buat nyer...
ke sana ke mari cr rumah...
ada yg x sewa pd family la..

nunu dh bgtau hubby awal2...
x mo tido umah mak nunu atau mak hubby..
itu ja syarat nyer..
nunu x nk cerita lama berdarah kembali...
fuyoo!!! berdarah tu...
ermm... aku jenis x bentah mengikut arahan org..
duk menumpang..
semua nk kena ikut rentak org..
kalo anda ditempat saya...
dh tentu awal2 lagi dh cabut...
---- kes terpencil ----

dh x jmpa umah yg kami cari..
blk la dulu umah mak hubby...
-depa x tau yg kami masa ni ngah cr rumah kena keluar, malas nk citer panjang-

x lama lepak2 n hubby kt umah dpt call dr tuan rumah...
dia bgtau..
tuan rumah " xpa2 la... duduk saja rumah tu.. suami saya sudah gasak itu adik dia.. jgn kasi campur ini hal..."

fuh'...... dgr jer tuan rumah bgtau mcm tu...
nunu pun apa lagi...
gumbira la...
pening tul memikirkan hal ni..
sib baik ar.r..
kalo kami kena keluar dr rumah tu betul2....
hurmmmm.....
x tau la nk ckp pa dah....

2 comments:

kmieja said...

alahaiii dlm masa terdekat plak tuh.....moga cepat2 jumpa rumah sewa:)

Faizah Munirah said...

seb bek itu apek sudah gasak adik die..kalo x sian u all..

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers