KLIK DISINI

Wednesday, June 23, 2010

sib baik x mati....

ISNIN, 21 JUN 2010 5.00ptg

sib baik la aku + anak aku x mati kt tgh2 jalan...
gara2 keta yg aku bwk..
ruper2 nye tayar dh kuar dawai....

adohai...
mcmana leh jdi mcm ni...
patut la masa nk g keje aku rasa mcm dh lain mcm bergoyang keta tu..
bwk keta pun slow2..
ada yg x kena ker n keta ni..

masa mula2 tgk kt tayar mula2 xde apa2..
tapi bile dh abis keje petang nk blk sg. besar bwk anak...
rasa lain mcm plak..
huh'
sbb hubby suh blk sg. besar pasal dia dr penang anta sepupu mendaftar kt politeknik seberang perai..
tapi gagah kan jugak la bwk keta....
sbb dh janji n hubby nk blk sg.besar...
last2 smpi jer kt umah..
nk masuk parking kt umah hubby tgk keta mcm lain mcm...
sekali dh parking betul2..
hubby tgk..
YA ALLAH!
sib baik la xde apa2...
rupenyer....
tayar sebela kiri depan tue dh kuar dawai..
sib baik la aku x bwk laju..
kalo x...
meletup tayar tue kan jalan..

aku n anak aku dh arwah agak nyer...
huhu..
tuhan masih sayangkan aku n anak..
sib baik xde apa2...
dan2 tu jugak hubby g tukar tayar kt kedai....
fuh!!
riso gak..
huhuu
ye la.. mende x jangka..
ari tu masa amik blk kt kedai..
x perasan lak tayar keta mcm tue..
igt o.k la kan...
huhu.....

umur aku n anak aku sib baik dipanjangkan oleh tuhan..
mmg seriau gak bile tgk tayar tue mcm tue.. huhuhu

No comments:

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers