KLIK DISINI

Monday, January 11, 2010

ajak AKU makan???

td dpt call dr hubby..
mak dia ajak mkn kt rumah....
hurm...
entah la..
aku masih terasa n tergiang2 lagi arr...
x yah la nk pujuk aku..

ikutkan mmg dh lama pun aku x mkn sama n derang...
rajuk dihati masih ada lagi....
entah la..
nunu dh maafkan lama dh hal2 dulu..
tp nk mkn sekali..
rasa nyer x nk la..

kang ada jer lagi x kena..
itu x kena la..
mkn x leh angkat pinggan la..
mmg la mkn duduk bersila..
tp cek ni...
n bdn gini mana la lalu nk mkn bersila..
n perut yg memboyot..
malas arr...

nnti yg terasa n kecik hati aku jugak..
huhuhu...
biar aku x mkn pun xper arr...
bih baik mkn kt umah mak aku..
huhuhu...
entah arr...

No comments:

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers