KLIK DISINI

Tuesday, March 3, 2009

MOOD TODAY - SeKSi n MenGhaiRaHkan

fuhh.......!!!
statement giler kat atas tue... (gile aku dtg balik..huwaaaaaa!!!!)
hurmmmm... (x tau la naper pala otak aku giler arinie...huhu...nk lepaskan tension benor nyer...aku tension!!!! huhuhu... ni yg rasa2 nk buat keje gile jer ari nie.....)

aku dh x kisah apa org nk kata..tp mood aku ari ni mmg rasa seksi , menghairahkan n menggilakan...huhuu...lebih2 lagi bile dengar lagu 'womanizer' kuat2... cuba dgr lagu tue.. pastu tgk gambar kt bwh nie dgn perasaan yg agak giler....huhu..syok wei.....!!! i'm like crazy.... feel je pala otak aku nie... syok2.... imagine lbh duk dlm situasi lagu nie.... (menari like disco sambil dgr lagu 'womanizer' pakai baju seksi2... baru feel abis....puas hati aku !!!!! hilang tension...)

idola yg mengujakan:





3 comments:

nia salina said...

u suka seksi ek..i pon..hak hak

Anonymous said...

wahhhhhhhhh..aku suke seksi2 nie nunu..hahhaha...my taste..hahahha..yuhuuuuu..wow...

RIZALY said...

wow..ahaks..aku pun sukeee... :)

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers