KLIK DISINI

Wednesday, February 25, 2009

PERSIAPAN NAK KAWEN….

  • Adeh, ni yang pening pala nunu nk citer pasal persiapan kawen yang x lama lagi jer nk berlangsung (tinggal 3 bulan 6ari jer lagi…) ari ni nunu nk kongsi sikit persiapan kawen yg nunu tgh buat dlm tempoh sblm majlis besar tu berlangsung nnti.

  • BUNGE TELUR PAHAR (jenis DIP) – ni la bunge telur yang nunu ngah dalam proses nak menyiapkannyer..yang gambar atas tu mmg contoh bunge telur yag my auntie bagi suh buat... (x sangka aku nk buat bunge telur sendiri….) reti ker x reti tu belakang kire, janji aku dapat buat bunge telur gini nguper nyer… tapi tuk bunga pahar la… giler apa nk buat tuk jemputan, bukan rabak dah aku nyer ongkos, dikire MUFLIS nnti.. x hidup gue… aku buat dlm 100 ++ jer.. saper dapat tu kire nasib.. (tapi nunu dh asingkan awal2 buat kawan2 nunu yg dtg kenduri kawen nnti.. kang kalo nunu x simpan tuk derang nie… abis kena belasah.. mata lebam wooo…hahahah)



  • Nk berGAM la, nk CANTUM kan la, nk IKAT reben la, nk CUCUK la… heheheheh, mcm2 ada… tp best tau, bile dh nk siap.. baru nmpk hasilnyer walaupun sikit2.. sib baik la my auntie yg banyak bantu ajar nk buat semua tue… hehehheheh.. bersepah2 umah nunu n mende alah ni nk menyiapkannyer... x siap2 lagi.
  • target nk siapkan dlm bln 3 jugak, dh la bz nk g kursus lagi...leceh laaa...huhuhu... xde mood nk g kursus... pikir nk buat persiapan kawen jer nie....





No comments:

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers