KLIK DISINI

Thursday, February 19, 2009

KisaH BeRsaMa My FianCee......


al-kisah...tersebutla kisah...hehehhehehe (isk, x menjadi tul nk ikut citer bujang lapuk tu...) heheh, nunu nk citer sikit mcmana nunu leh kenal n tunang nunu.. kelakar pun ada, terkena batang idung sendiri pun yer..huhu.. (dulu benci wooo... tahap gaban... sekarang ni...lu pikir la sendiri..hehhehe) pada sapa yg membenci org yg anda x suka, lbh baik berjaga2..nnti jadi mcm gue nie...apa sudah jadi..sudah mau jadi suami loooo...hehhehee....

ikut kan dulu mmg nunu ada bf (bkn tunang nunu yg sekarang ni..sblm tunang nunu...) ada kisah disebalik n bf nunu... nunu pun memutuskan perhubungan n dia..setahun gak la nunu keseorangan (ujung thn 2007) huhuhu... seksa oooo..xde org nk sms nk bergayut mcm monyet apa tah lagi.... masa tu nunu abis kan masa n my best friend masa kt kolej dulu.. mengadu domba n dia...apsal aku sorang2, apsal aku mcm tu..mcm nie...huh... pastu kawan2 tanya..
member: nu, hang biler nk kawen?? x sabaq nk mkn nasik minyak hang...kengkawan dh nunggu asik konvoi umah kengkawan jaa... kiteorg nk gak konvoi g umah hang...
nunu: ha'...adeh..jodoh x sampai lagi arr...aku x guna jalan hihgway cam korang..cepat jumpa... aku guna jalan dalam..tu yg lambat..huhuh (dlm ati aku...hanya aku la yg tau kan...korang apa tau...hahahhaha)
nunu sebenar nyer ntah mcmana leh x suka n my fiancee ni dulu...kalo dtg umah naik TU (keta wira ala2 turbo x menjadik...hahahhaha...bak kata azza 'BAD BOY') rasa mcm nk bakar jer keta dia.. x pun nk pancit kan tayar keta dia kt tgh jalan.. poyo lebh tunang aku nie... sengal pun ada gak... hahahha..isk2 x baik kutuk tunang sendiri..hehehhe..tu bkn kutuk..tp kenyataan.. sgt2 menyampah kalo tgk dia dtg umah...al-maklum la dia ni ada urusan n pakcik gue...kalo pakcik gue balik kg dia la org pertama akan terpacak depan umah..huh..lagi bertambah2 meluap2 marah gue nie... mende ni berlarutan sampai bln 7 2008, start mula bln 2 2008... ada sekali tu..
nunu rasa mcm x sedap hati... mana tak nyer..dekat sebulan dia x mai2 umah nunu jmpa pakcik... tu yg rasa pelik.. merajuk ker n aku kan sbb aku buat bodoh jer n dia..kalo pandang rasa mcm nk cincang2 dia..atau dia tau ker aku benci n dia..huhu rasa mcm bersalah jer... bkn mcm... mmg rasa bersalah...
tau x apa jadi n nunu masa tue...apa yg nunu rasa....korang tau x? heheh..tentu la x tau kan..aku sorang jer yg tau... tu la...org dulu2 dak kata..org dulu tau yg kata, nunu x kata.. BENCI tandanyer SAYANG... setepek la kena batang idung gue sendiri beb.. rasa dup...dap..dup..dap... huhuhu.. x sangka wei.. tetiba rasa rindu kat dia... apa hal aku leh rindu kt dia nie... (kalo ikutkan kesalahan yag dia buat.. xde mende pun..aku jer yg x suka dia lbh2...) org dulu2 pun dah pesan, nunu x pesan apa2 tau.. X KENAL MAKA X CINTA....huwaaa... setepek gue kena lagi... bukan setepek dah... dua tepek.. mau lepas ni..bertepek2 lagi..adessss.....
akhirnyer.... dia dah jadi pun tunang nunu skrang nie... alhamdulillah... mudah2an dia dpt jaga nunu sebaik2 nyer... nnti nunu nk citer part 2 lak..camner perhubungan kami setelah berbulan2 x bersua muka n x bercakap langsung... tunggu citer menari dari nunu...hehehhehe

2 comments:

iera said...

kiter dulu pun xsuker gak nagn laki kiter tp x lah cam benci tahap gaban sakti...tp biler pakwe kiter lari tinggalkan kiter dlm masalah org yg kiter benci tlg kiter....

so apa yang leh kite pelajari..jgn terlalu mengejar kesempurnaan di luar padahal yang baik sudah ada di depan...

MaMa QaiSaRa a.k.a nUnU said...

hhhuhuhu...btl tue iera.....yg baik depan mata x nmpk...nun jauh tu kiter nmpk...tp kesudahan nyer yg depan mata jugak la yg kiter cari..... huhuhu...

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers