FOLLOWERS

KLIK DISINI

Wednesday, January 19, 2011

bile mak buyung terjatuh.......

ermm..
yups...
meeting ari tu..
nunu jatuh o.k..
kt tempat meeting..
nk2 plak time tu rehat minum pagi..
ntah apa yg aku pikir kan..
smpi leh terjatuh..
huhu..
malu~
mmg ler malu...
tp dek nak selamat kan kandungan ni..
kepala lutut dulu jatuh..
fuh! sakit x hengat arr masa tu..

ada org nmpk..?
ermmm..
ado...
tp aku buat2 x nmpk..
huhu..
nk melayan sakit..
derang tanya: o.k x..?
aku: o.k2... xde apa2... (padahal dh malu..)
tp dlm kepala aku ni dok pikir...
harap2 baby o.k..

huhu..
ni gara2 aku tertinggal setem hasil kt umah makcik..
sib baik arr aku bwk adik..
suh dia dtg kt tempt aku meeting..
huhu...
berderau gak arr..
takut gak ada darah meleleh celah2 kaki ker kan..
huhu..
tu yg meriso kan aku..
tunggu kejap lepas jatuh td..
kot2 ada pendarahan apa ker berlaku..
x lama lepas tu..
baru aku gerak ke luar..
adik dh smpi anta setem..

huhu..
mcmana la aku leh jatuh..
leka betul...
x nmpk ada mcm bertingkat sikit lantai nk turun tu..
huhu..

masih lebam lagi kepala lutut ni..
kaki plak terseliuh..
lum sempat g urut lagi..
mlm td dh mula sakit2 bdn.......
nk demam n x jer..
huhu..
sib baik esok cuti thaipusam.. huhu..

nk kena g scan sok...
sbb yg pregnant lepas nunu ada gak jatuh tangga..
sekali g scan..
uri kt bwh..
huhu..
lepas tu demam...
ni harap2 x teruk arr..
tp mcm ado sakit2..
huhu

No comments:

BIRTHDAY IRDINA QAISARA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BIRTHDAY IRSALINA QISYA

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers